21 Şubat 2012 Salı

STRİVECTİN SEN NE ETTİN






Helloooo;

Kullanmaığım şeyden "aman da bu süper bişey" diye asla bahsetmem.Bu StriVectin-SD denen marka gerçekten de şahane.Şimdiye kadar nemlendiricisini,göz altı morluk gidericisini ve makyaj temizleme şeyini kullandım.Ama bu tanıtımını yaptığım şey gerçek bir mucize.İnstant Retexturing Scrub diye geçiyor,bildiğin peeling ancak sür sıfatına,bekle bi 5 dakika sonra hayvan gibi ovalamadan nazikçe yıka.Üzerine de hergün kullandığın nemlendiricini sür,sıfatın pambık gibi olmazsa gel tükür bana.Ben böyle bir bebek poposu yumuşaklığında cilde en son 4 yaşımda sahip olmuştum.Bu gün 4. kullanışım ama gerçekten de yüzüm gürbüz suratlılar gibi parladı,en ufak bir soyulma belirtisi göstermedi-ki aşırı kuru cildim vardır.

Fiyatı 133 TL.Ben Sephora'dan aldım.Alın,kullanın,asla pişman olmayın.

1 yorum: